25 Eylül 2006 Pazartesi

Haber İzlemeyenlerdenim...


haber izlemiyorum artık. evet sadece orada burada anahaberlerden birşeyler kulağıma çalınırsa duyuyorum, ama dinlemiyorum! istemiyorum çünkü! olan biten şeylerin , saçma sapan yalaka medyanın magazin haberlerini, 3. sayfadaki kanlı haberleri yüzüme sıçratmasını, pis pastaneleri görüp o çok severek yediğim çeşit çeşit hamur işlerinden tiksinip dışarıda yenebilecek yemeği bi biskreme indirgeme çabası yaratmasını, ülkede yaratılmış umutsuz ortamın hâleti ruhiyeme sıçramasını , zaten trafiğinde stresinde beni yeterince boğan İstanbul'un beni eve geldiğimde de rahatsız etmesini istemiyorum. Haberlerin spikerleri bile yüzüne bakılmaz hale gelmişken, adamın suratına bakıp anlattığı habere nasıl konsantre olabilirim ki zaten? ülkedeki vur patlasın çal oynasın dengesizliğin zaten tam denge noktasında kendini zor tutan bu vatandaşa sıçramaması için uğraşıyorum işte... öyle aydın seda bilmem kim zaten lafı bile edilmemesi gereken kişiler, ama siz siz olun, eger bu TV'ların daha iyi yayın yapmasını, yarın parayla satılan insanları konu alan yüzlerce dizi, komikmiş gibi yapılan, fikir kıvılcımları bile içermeyen saçma sapan yapımları devamının gelmesini istemiyorsanız İZLEMEYİN!... ya da izleyip izleyip ben televole sevmem cart curt demeyin...
Her neyse dönelim konuma, haber bültenleri , gazeteler, haber portallarıyla isimlerini bilmek dışında ilişkim olmayacak bundan sonra, zira kendimi korumaya almalı, umutlarımı söndürmemeliyim... Benim gibi kaç kişi daha var merak da ediyorum... ama yaşasın dergi okumak bundan sonra!!!

Hiç yorum yok: