17 Eylül 2006 Pazar

boş anlarımı sevmiyorum

boş anlarımı sevmiyorum ben ya! böyle bilgisayarın başında bazen öyle bir zaman geçiriveriyor ki insanın inanası gelmiyor saatler sonra farkettiğinde. geriye dönüp bakıyorum "ne öğrendin mert?" diye, bir sürü çöp bilgi genelde... üç beş sözlük tanımı, belki google'dan yapılmış birkaç arama sonucu gidiverdiğim birkaç linkten topladığım, genel kültürden daha ---belki --- kullanılacak bilgicikler böyle doldurmuşlar zamanımı, bilgi kirliliği ya bu resmen. sonra biriyle konuşurken aklıma gelip abuk subuk bi internet araması sırasında aklıma gelen şeyleri cümlelere katıyorm, saçmalıyorum sanki... sanırım internette boş gezmek pek dogru değil... birşeylerle meşgul olmak, hatta internette oturdugum yerden birşeyler yaparak para kazanmak mümkün olsa keşke... çok insan yolunu buluyor ama ben henüz bulmuş değilim:D sonuç olarak galiba boş zamanı güzel değerlendirmek gerek, ya da zamanı boşa harcamamak gerek..:D

1 yorum:

Cenk dedi ki...

Sanirim insan 'bilmeyi umdugu' konular uzerine kafa yormali, interneti didiklemeli.. Az da olsa 'sunu biliyorum' diyebilecegimiz birseyler olmali en kisa zamanda...